آقا پارساآقا پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

پارسا مرد آسمانی

بازم دلتنگی

1391/7/1 10:52
نویسنده : نادیه
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم 

بازم دلم برات تنگ شده خیلی خیلی

دیشب دایی امیرحسین عکس تو و آبجی یسنا رو از رو دیوار برداشته بود گرفته بود تو بغلش

دل اونم حسابی تنگ شده براتون

زنگید به مامان نادیه بعدش تو گوشی رو گرفتی و با اون زبون شیرین و دلنشینت باهامون حرف زدی

ما که خیلی نمیفهمیدیم چی میگی اما بابایی خوب میفهمید بهش میگفتی بیاید اینجا

اونم میگفت چشم پسرم زودی میایم 

دایی امیرحسین میگفت بگو ای بابا 

تو که تکرار میکردی ما پشت تلفن دلمون ضعف میرفت

نفس خاله چقدر جات خالیه تو خونه مون که وایسی دم پذیرایی ادای عمو محمدحسینو دربیاری بگی یاالله

قربون پسر تیزهوشم برم 

جات خالیه بیای بریم تو پارکینگ با خاله فوتبال بازی کنی

باهم با اون اسباب بازیت که اشکال هندسی رو میندازی توی توپ بازی کنیم و تو اسماشو بعد از من به زبون خودت تکرار کنی

بری پیش دایی امیرحسین تو پذیرایی دسته ps رو بگیری نذاری بازی کنه

دنبال لپ تاپ عمو محمدحسین بگردی باز با شیرین زبونی بگی عمو ت تا 

جات خالیه بدویی بری درو باز کنی و واسه اینکه کسی زودتر از تو نره جیغ بزنی تا دم در

مثل اون شب که دایی مصطفی و دایی امیرحسین پشت در بودن

من و عمو تو پذیرایی خوابیده بودیم

صدای تو میومد 

عمو که میخواست بره درو باز کنه گفتم نرو پارسا میره

اما دیدم باز دارن زنگ میزنن

بالاخره عمو رفت دم در 

تا برسه صدای جیغ و گریه ی تو بلند شد

تازه فهمیدیم که میترسیدی تو تاریکی بری دم در 

اما ناراحت هم شدی که عمو در رو باز کرد 

میخواستی خودت باز کنی

دایی مصطفی فهمید چرا گریه میکنی 

گفت من میرم بیرون ایندفه تو درو باز کن

باز که کردی خیالت راحت شد

نفسم این خاطراتو برات مینویسم تا همیشه برات موندنی باشه و بدونی که با اینکه دوری خاله همیشه به یادته

خیلی خیلی دوستت دارم نفس

هم تو رو هم خواهر کوچولوی نازتو 

میبوسمتون

پسندها (2)

نظرات (3)

ایدا
29 اردیبهشت 92 17:57
سلام نادی جون اگه گفتی من کی ها جایزه داری از طرف من پارسا و یسنا رو ببوس
شبنم
20 مرداد 92 11:06
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
sogol mavii
1 دی 92 9:05
سلام دوست عزیز کرمانی..همشهری خوبم وبلاگ خوشملی داری با نی نی خوشمل...خوشحال میشم به سایت ما هم سر بزنی ونظرتون بدین وشاید چیزی هم پسندتون شد www.mavii.blog.ir www.maavi.blog.ir