آقا پارساآقا پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

پارسا مرد آسمانی

گریه

1390/3/7 12:53
نویسنده : نادیه
485 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااااااااااااااااااای که چقدر توی این دو روز اذیت کردی!

نمیدونم چیکار کنم از دستت ............

نمیدونم به خاطر این که داری دندون در میاری اینقدر اذیت میکنی یا اینکه لوس شدی؟ خودت بگو؟ همش میخوای بغلم باش نمیذاری به کارام برسم نمیذاری تلفن صحبت کنم همش گریه همش گریه..........

خدااااااااااااااااااا دیگه دارم دیوونه میشم گلم!

الانم خوابوندمت تا یه ذره به کارام برسم!

راستی بگم که الان یه دونه دندون سفید خوشگل داری که باید مواظبش باشی!

با اون زبون نازک خوشگلت همش لثه هاتو میخارونی اصلا به دندونیت کاری نداری ولی من و بابا با همون دندونی که میره تو انگشتمون لثه ات رو میخارونیم!

بعدا عکسای بعضی وسایلتم برات میذارم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
7 تیر 90 21:37
خیلی پسر بانمک و شیرینی داره عزیزم.....دلم غش رفت
setayesh
17 تیر 90 13:41
khoodato shookr koon ke mikhabe eshgham