آقا پارساآقا پارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

پارسا مرد آسمانی

نظرات (5)

مامان مسیح
7 تیر 90 4:46
آخه آقای شوهر خاله...چرا پسمل نازی مث پارسا رو اینجوری گرفتیش... گناه داره طفلکی
کاکل زری یا ناز پری
7 تیر 90 13:02
ای وای مواظب پارسا جونی بااااااااااااااش من که چشمامو بستممممممممممممممم. ناناز اذیتت میکنه ه ه ه می اشمشششششششششش
نرگس
8 تیر 90 20:36
هی هی!!! عشششششششششششششقه این پسر! عسلههههههههههههههه
setayesh
17 تیر 90 13:11
che shooohar khaley az amoooo mohamad hooseyn baede asheghetam parsa gigar
خاله حنانه
9 اردیبهشت 91 20:32
پارسا عشقم پارسا نفسم دلم برات یه ذره شده عمر خاله باهات که حرف میزنم با اینکه بلد نیستی هنوز حرف بزنی از این طرف خط دلم ضعف میره برات خیلی دور شدی از خاله نامردی بود دلم خیلی برات تنگ شده انقدر که نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم خاله جون خیلی دوستت دارم خیلی خیلی